Nekad Isak0722 | Medlem ansökning [Volle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Isak0722

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Viktor

Vad är ditt discord namn? Adulli#9292

Vad är ditt födelsedatum? 22 Juli 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Isak Persson och är 21 år. Isak hade en ganska dålig uppväxt för han bodde på ett fosterhem och hans foster föräldrar var elaka mot han. Pågrund av att hans föräldrar var så mot han påverkade det hur han hade det i skolan. Isak var ute med sina vänner också mycket till sent på kvällen istället för att sköta skolan. Men Isak ville bara bort från allt han va med om som gjorde han till en dålig person så han flyttade till staden unive och nu har han tagit tag i sitt liv och jobbar just nu som städare och tjänar ganska bra. Isak har bättre vänner nu och mår mycket bättre.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer rp så bra som möjligt för att ha så roligt som det går. Kommer göra alla scenarion så seriöst som jag kan så jag kan utveckla servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att jag spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna. Det blir så att scenariot blir kul och inte bara för en person i scenariot.

Hur hittade du Unive? Min vän rekommenderade unive till mig och sen dess har jag älskat att rp i unive och har inte rp i nån annan server än unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka