Accepterad isak0476 | Medlem ansökning [Troik]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

isak0476

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198129355975/

Vad är ditt namn i verkligheten? Isak

Vad är ditt discord namn? Isak#5754

Vad är ditt födelsedatum? 22 September 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abdi Salaha och är en man som för ett tag sedan fyllt 21 år. Abdi är en bestämd person och låter ingen ändra vad han tycker, går sin egen väg. Abdi är även rätt lugn men kan även "ryta" till och vara tuff i vissa situationer där det krävs, anledningen till detta är att han lärt sig under sin uppväxt då han redan gått igenom så mycket skit. När Abdi var 8 år så gick hans pappa bort och han var under den perioden alkoholist, hans mamma har också haft det tufft, dåliga arbetsmiljöer och dåligt betalt och var tvungen att jobba dag in och dag ut för att få mat på bordet och ett tak över huvudet. När Abdi gick i skolan blev han även mobbad pågrund av hans fattigdom, tillexempel så hade han inte mycket kläder och var tvungen att gå med samma slitna kläder med hål i varje dag vilket gjorde att han blev mobbad. Abdis intressen genom livet har varit bilar och motorcyklar. Han gillar snabba sportbilar med bra ljud och hög musik och har även haft ett intresse för att meka redan sen ung men även att åka motorcykel och meka med dom. Han gillar även att vara social, träffa nytt folk och försöker alltid vara så trevlig som möjligt så att alla ska känna sig välkomna. När han var 18 så skaffade han sig ett jobb långt hemifrån som bilförsäljare. Företaget gick sedan efter något år i konkurs och Abdi blev arbetslös. Nu har Abdi som mål att skaffa sig ett nytt jobb, helst med bilar eller motorcyklar inblandat som t.ex. mekaniker.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker att just jag borde bli medlem på Unive eftersom att jag har ett moget sinne och kan lova att erbjuda en hög RP-nivå. Kommer även vara aktiv, göra mitt bästa för att servern ska utvecklas, t.ex. bra scenarion, eller säga till om ett scenario skulle gå fel och då därefter kontakta staffs så att de som gjorde scenariot dåligt lär sig hur man ska bete sig och utvecklas.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det jag kommer bidra med på Unive är roliga, bra och realistiska scenarion som då somsagt bidrar till serverns utveckling. Kommer då alltså bidra med hög RP nivå, några saker jag kommer bidra med till serverns rp är olika bil inriktade arbeten där jag då kommer bidra med hög rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det som menas med att spela för motpartens vinst i ett scenario är att man inte ska ha inriktningen att man alltid måste vara bäst och vinna allt i ett scenario. T.ex. om du skulle bli gripen om du gjort någonting dumt så får man ibland bara acceptera en förlust och inte bli arg.

Hur hittade du Unive? Jag blev tipsad av flertal kompisar som tidigare spelat på servern men även sett olika klipp på t.ex. twitch på folk som spelat.

Godkänd efter muntliga intervjun, Välkommen till Unive hoppas du trivs.

Tillbaka