Accepterad Isak04 | Ban överklagan [Retarden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Isak04

Icke Medlem
Meddelanden
247
Reaction score
444
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198299915543/

Ditt Hex-ID: 1100001143ea517

Vad är din discord tagg? Isak#1441

Vem var det som bannade dig? Goggle

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? Fivem servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? skjuter fok med sniper

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag sköt en kille med sniper. Det var ej meningen att de skulle bli som de blev och jag vet att jag har gjort fel. Jag skulle skämta med min kompis och skjuta med snipern åsså sköt jag åt de hållet mot buss hållplatsen vid torget och de stod typ 100 personer där åsså med min otur lyckas jag träffa någon i högen. jag förstår att jag blev bannad och de var helt rätt ban jag gjorde fel men jag ångrar de och de ska inte hända igen jag lovar!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skämtade med min kompis och sköt med snipern rakt in mot högen åsså dog någon tror jag å då for vi å sen blev jag bannad. jag sköt med snipern bara för att jag ville se om folk skulle flytta på sig så de var inte med avsikt att döda någon

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban jag bröt mot en regel och jag vart straffad för de precis som jag borde bli eftersom de spelar ingen roll om de var på skämt eller inte skadan är redan skedd. men jag ber om en unban för jag vet att de inte kommer hända igen och jag ångrar de och vill verkligen spela igen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har försökt lära mig av mina bans så jag inte gör om samma sak igen för annars är de ju ingen mening att ban överklaga ifall man ändå ska göra de igen. jag lär mig av mina misstag så att de förhoppningsvis inte händer igen men tyvärr så är alla människor inte perfekta.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle inte ha skjutit med snipern som jag gjorde de var extremt dumt av mig och jag ångrar de. jag skulle istället ha struntat i att göra de å gjort något annat.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja. Jag har bland annat lärt mig att man inte får skjuta folk med jaktvapen de läste jag i reglerna och de visste jag inte tidigare. Och jag har förstått att jag inte ska skjuta på skämt

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka