Accepterad Isak04 | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Isak04

Icke Medlem
Meddelanden
247
Reaction score
444
Användarnamn: Isak04

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198299915543/

Vad är din discord tagg? Isak#1441

Var är du avstängd? FiveM Servern

Vad är du bannad för? rdm, fearrp

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban, jag hade spawnat fram min bil vid bärgarn, sen kom en gud och spawnade fram sin på min medans jag var på väg därifrån, så det hade gått flera sekunder efter att jag hunnit hoppa in i bilen.
Jag frågade han vad han höll på med och han började kaxa och va otrevlig. När han hoppade ut ur bilen drog han fram en pistol och jag tog fram min kofot. Innan han hoppade ut slog jag hans bil med kofoten eftersom han var otrevlig.
Jag slog han medvetslös och han respawnade direkt och bannade mig. Hade han bara sagt ursäkta eller nåt hade jag inte slått han...

Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. Jag körde för fort en gång genom stan och blev bannad i 24h men jag fick ner det till ca 13 timmar då jag skrev en ban överklagelse

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vet ärlig talat inte, de var inte mitt fel och jag gick aldrig ooc..

Har du lärt dig någonting efter din ban? Eftersom detta var en felaktig ban så antar jag att jag inte lärt mig något.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka