Nekad Isak04 | Ban överklagan (Magick Mike)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Isak04

Icke Medlem
Meddelanden
247
Reaction score
444
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198299915543/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: ^6Isak

Vad är din discord tagg? Isak#1441

Vem var det som bannade dig? Niklass0n_12FN

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Mass rdm.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag var den enda som inte var död av alla som låg död utanför sjukhuset.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var på väg att bära in min kompis till lars på sjukhuset.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel, jag skulle inte ha dödat de som var utanför sjukhuset.
Men jag tycker att det var lite orättvist eftersom jag dödade 2 och fick skulden för allt. Ingen annan fick någon ban.
Det gick till så att min kompis och 3 till stod inne på sjukhuset och skrek i micen på varandra. Jag gick dit och försökte få dem att sluta, men till slut vart nån less och sa att de skulle gå ut och ta det där istället. Då började de slåss och jag gick återigen dit för att få dem att sluta men då började nån slå på mig och då vart jag less och dödade han och en till. Jag skulle inte ha gjort det och jag ångrar det verkligen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 8

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har lärt mig vad jag gjort fel och försökt så gott jag kan att inte göra om det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle ha kontaktat staffs istället.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig att de är bättre att kontakta staffs istället.
Jag ska inte göra om detta ifall jag blir unbannad.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka