Nekad Isak04 | Ban överklagan [Christoffer Wanzel]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Isak04

Icke Medlem
Meddelanden
247
Reaction score
444
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198299915543/

Ditt Hex-ID: 1100001143ea517

Vad är din discord tagg? Isak#1337

Vem var det som bannade dig? Luc4s#0004

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Sr.mod på nätverket.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag var sr.mod på en annan server.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev staff på en annan server, ja. Men de finns inte några regler om att man inte får vara de.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. FELAKTIG DÅ JAG INTE SER NÅGON SOM HELST DISCORD REGEL OM ATT MAN INTE FÅR VARA STAFF PÅ EN ANNAN SERVER. JAG HAR INTE REKLAMERAT FÖR NÄTVERKET. HAR INTE HELLER PRATAT OM DE. DEN ÄR FELAKTIG!!!!!!!!!!!

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Kommer ej ihåg mina tidigare bans då jag knappt blir bannad här längre. Har blivit bannad för "doxxing" tidigare av misstag. Jag pratade med Philip i säkert 30 minuter om det och allt löste sig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Eftersom de inte finns någon regel om detta så har jag väl inte ens gjort fel.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej.

Har du läst våra regler? Ja

Ge mig en anledning ifall ni nekar, OCH VISA REGELN SOM BESKRIVER KLART OCH TYDLIGT ATT MAN INTE FÅR VARA STAFF PÅ EN ANNAN SERVER!!!! MVH

§ 1.2 Deltagande i andra FiveM gemenskaper.
Vi på Unive har i ingen berättigande att bestämma var, vilka servrar man har rätt att delta utan det är individuellt vart man vill spela. Däremot vid aktivt deltagande i andra svenska rollspels servrar och gemenskaper kan och kommer leda till att man blir av med roller som Whitelistade Jobb, Servervakt samt Ansvarighet över områden. Vi förbehåller oss även rätten att ta dra in Whitelist ifall spelaren aktivt väljer att delta i andra servrar framför Unive.

§ 1.2 Deltagande i andra FiveM gemenskaper.
Vi på Unive har i ingen berättigande att bestämma var, vilka servrar man har rätt att delta utan det är individuellt vart man vill spela. Däremot vid aktivt deltagande i andra svenska rollspels servrar och gemenskaper kan och kommer leda till att man blir av med roller som Whitelistade Jobb, Servervakt samt Ansvarighet över områden. Vi förbehåller oss även rätten att ta dra in Whitelist ifall spelaren aktivt väljer att delta i andra servrar framför Unive.
Jag vart bannad, inte av med WL osv. Därför är denna ban felaktig.

Deras bedömande, lite extremt att vara sr.mod på en annan server
hur kan de vara extremt? Jag har bara varit med i unive samtidigt. Har inte gått in på servern eller liknande sen 2 veckor innan jag vart staff där.
är inte staff där längre förresten
Sen så eftersom jag inte fått information i reglerna om att de är MÖJLIGT att bli bannad tycker jag detta är lite extremt att få ban för.

Senast ändrad:
Att gå och bli staff på en annan svensk rp server bevisar endast för oss vart dina prioriteringar ligger och det är inte hos Unive. Det är därför staff har valt att ge dig en avstängning. Inte förens du inser detta och tar lärdom av det kommer en unban att ske.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka