Nekad Isak04 | Ban överklagan (acho)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Isak04

Icke Medlem
Meddelanden
247
Reaction score
444
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198299915543/

Ditt Hex-ID: 1100001143ea517

Vad är din discord tagg? Isak#8931

Vem var det som bannade dig? Luc4s#0004

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Hoppsan... Kunde inte acceptera inbjudan

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag var sr.mod på en annan server.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag vart bannad ungefär samtidigt som jag var påväg att avgå.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var absolut mitt fel, jag skulle ha tänkt mig för.
MEN, enligt reglerna har jag fått en FELAKTIG Ban eftersom det endast står att man kan bli av med WL osv.

§ 1.2 Deltagande i andra FiveM gemenskaper.
Vi på Unive har i ingen berättigande att bestämma var, vilka servrar man har rätt att delta utan det är individuellt vart man vill spela. Däremot vid aktivt deltagande i andra svenska rollspels servrar och gemenskaper kan och kommer leda till att man blir av med roller som Whitelistade Jobb, Servervakt samt Ansvarighet över områden. Vi förbehåller oss även rätten att ta dra in Whitelist ifall spelaren aktivt väljer att delta i andra servrar framför Unive.

Där har ni.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det var sjukt länge sedan jag vart bannad senast så kommer ej ihåg. Men jag har lärt mig och inte gjort om samma sak igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle inte ha varit med i Unive's discord medans jag var staff där.
Även om min ban var felaktig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja. DETTA KOMMER INTE HÄNDA IGEN.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka