Accepterad Isak04 | Ansökan till Servervakt (Magick Mike)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Isak04

Icke Medlem
Meddelanden
247
Reaction score
444
Vad är ditt namn i verkligheten? Isak Melin

Ange ditt födelsedatum 20 November 2004

Vad heter du på discord? Isak#1441

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Nu på tisdag får jag jullov så kommer kunna spela mycket varje dag.
Ca 12-03 varje dag om jag inte ska göra något viktigt dagen efter.

Hur länge har du spelat på Multistaden? Till och från sen början av juli.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle vilja kunna kicka folk när dem ej kan bete sig, händer mig hela tiden att folk slår ihjäl mig direkt jag spawnar vid torget och då har jag inte hunnit sätta på inspelningsprogrammet så jag kan bevisa det.
Hade jag varit servervakt i ett sånt läge hade jag kunnat reviva mig själv och kicka personen.
Jag hade dessutom hjälpt folk tex om de blir rdmad rakt framför ögonen på mig genom att reviva dem och ifall jag såg vem som gjorde de hade jag gjort en report och satt mig i support och visat för staffs vad som hänt då jag ofta spelar in när jag spelar.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Multistaden? Jag vill kunna göra något mot de som förstör, staffs har inte alltid tid att komma på en report och då kan jag göra de själv. I alla fall när det gäller något mindre.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Som servervakt kan man inte direkt göra så mycket för servern, men jag kan i alla fall avlasta staffs lite grann så de har tid att hjälpa andra.

Varför ska just du bli servervakt? Jag borde bli servervakt eftersom jag ofta ser många som gör fel, då hade jag kunnat kicka dessa personer när det gäller något mindre. Hade jag sett nåt som jag anser att man borde få ban för så hade jag kontaktat staffs istället för att bara ge dem en kick, eftersom de antagligen inte kommer lära sig att de gjorde fel när de bara kan logga in på servern direkt.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt för att jag tycker att de finns för mycket folk som inte kan bete sig på multistaden.
Staffs har inte tid att hålla koll på allt hela tiden och då kan de vara bra att ha en servervakt som fixar de.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag har väldigt bra kunskaper då jag har varit mod här tidigare.

Är du whitelistad på serven? Ja, jag är whitelistad.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag har blivit bannad här tidigare och då har jag försökt lära mig av mina bans och inte göra om samma misstag igen.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka