Nekad Isak0212 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

isse.9

Icke Medlem
Meddelanden
484
Reaction score
19
Vad är ditt namn i verkligheten? Isak

Vad är ditt discord namn? Team Dagsbo#4463

Vad är ditt födelsedatum? 12 December 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Isak , han är född 1997, Isak kommer från en väldigt dålig bakgrund. Hans mamma och pappa bråkade väldigt mycket när han var liten. Han satt under täcket medan han kunde höra sin fulla pappa slå och skrika på hans mamma. När Isak var 14 år förstod han verkligen allvaret i detta problem, hans mamma hade alltid bett honom hålla tyst om sin fars beteende, mamma hade inte ett jobb och behövde pengar från Isaks pappa. Isak var nu 25, han ville hjälpa sin mor, därför fixade han ett jobb, men inget vanligt jobb, Isak var kriminell, han började sin kriminella resa genom att sälja dråger. Med tillräckligt mycket pengar i plånboken flyttade Isak och hans mamma till Spanien, en stad där man hade det lungt. Isak och hans mor hade lämnat sin far i Sverige, där Isak föddes. Men sen, hände något, något som skulle ändra hela Isaks liv. Hans mamma blev skjuten. Hon låg på sjukhuset i staden Barcelona. Utan sin mor hade inte Isak något lust med livet, och började knarka. Han fick besked om att hans mamma inte skulle överleva. Nu blev Isak arg, han kände att alla i staden var anledningen till hans mor död. Men till slut insåg han att livet är så och han började plugga till polis och förstod alla problem han har gjort. Och idag vill han jobba som polis men väntar på besked hos Unive att jobba som polis. Idag är Isak en duktig människa.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra och rolig rp, men samtidigt seriös rp. Jag är en social erfaren och kreativ spelare, jag har spelat rp roblox förut . att jag kan bidra med roliga scenarion för båda parterna. Sedan kan jag dem mesta reglerna vad man får göra och inte får göra.

Jag kommer spela på denna servern 5-7 dagar i veckan om jag inte har personliga grejer att ta hand om. Jag har sedan mycket intressen inom lag och riktlinjer i det verkliga livet som jag även vill ta in i rpn. Jag anser även mig själv som en duktig rpare och kan driva fram scenarion och göra det roligt för båda parterna. Och lallar inte och jag förstör inte rpen.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man ska spela för att ha kul, även om jag förlorar ett scenario kommer jag inte bli arg och klaga. Jag tycker det är kul oavsett om man vinner scenariot eller förlorar.
Ett exempel är att om man typ är på en polisjakt så ska man inte bara spela för att det är roligt och vinna utan man ska också ge motparten en chans också. Och kanske typ om någon är inne i en polisjakt så ska man följa med och hjälpa till.

Hur hittade du Unive? Genom youtube har jag hört det och tittat på det länge så önskar att bli medlem. Mina kompissar kör också och dem är medlem så det skulle vara roligt att vara polis med dem också. Anmä

Tillbaka