Nekad Isak0212 | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

isse.9

Icke Medlem
Meddelanden
484
Reaction score
19
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198212341409/

Ditt Hex-ID: 11000010f065ea1

Vad är din discord tagg? Isak#4463

Vem var det som bannade dig? Grodan

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-06-06 130807.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag råkade höja min lön till 20k men menadfe att göra 2000. sen råkade jag ändra från så det vart 40k men förstår er till 100% men det var ett misstag.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag tänkte ändra min lön sen betala tillbaka till företaget det skulle vara 4k i lön men vart tyvär 40k istället men det var ett misstag stafs men lovar ska inte göra sonna misstag igen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. igentligen inte men jag tycker att jag kan få en till chans men råkade med hela mitt ,liv faktiskt ändra det till 40k när det skulle vara 4k förlåt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. powergaming ljus röst men fixad nu, lall.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? dubbelkollat och tiittat att det var 4k och inte 40k men förlåt återigen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag alltid dubbelkolla vad du gör och att du inte skriver fel eller gör fel men snälöla ska ej göra om det det var ett misstag.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

snälla ska inte göra om det. det här är mitt liv att spela unive jag sitter minst 9tim om dan .när jag har prov så spelar jag .jag kkan inte motstå att spela på den här servern snälla.även om mina föräldrar säger att jag ska stänga av så kanske jag sspelar minst 2 timmar mera för att jagg gillar det så mycket .har även träffat nya vänner som är skysta. snälla jag ber dig med hela mitt och min karaktärns liv att jag får vara kvar och köra på denna sörver. och ska alldrig göra om jag var dum i huvudet. (Snälla ge mig en till chans alla förtjänar det och det vet du)

ska lämna tillbaka lovar så fort jag blir unbannad jag kan dela min skärm om du vill också

Varför satt du ens och ändrade din egna lön, du är inte chef så du ska inte ändra den alls. Sedan så får INGEN 2000kr i timmen av att jobba i Sverige. Vi valde att sänka den och du skulle höja till 4000kr. Kan du förklara varför du gjorde det?

viste inte för jag vart btr chef s¨jag trodde jag fick det men våran chef fick typ 6-7 tusen så jag trodde jag fick ha så mycket men ska ha den lönen ni kommer sätta på mig framöver

Chefen hade inte 6000-7000kr i lön. Han hade det som var inskrivet på rangen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka