Accepterad Isak0212 | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

isse.9

Icke Medlem
Meddelanden
484
Reaction score
19
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198212341409/

Ditt Hex-ID: 11000010f065ea1

Vad är din discord tagg? Isak#4463

Vem var det som bannade dig? Theo J

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-05-09 212400.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Vet inte exsakt kanske lalla lite ska ej göra om

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag försökte krama en tjej sen sa dem att dem skulle skicka biljet sen typ 1,5 min senare vart jag bannad ska inte göra oim sånt skit igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Vet inte lite både och fattar inte varför jag vart bannad för ooc när jag inte ens skrev i det när det var de som bannade mig som gjorde det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Powergaming och lite andra saker som ej är så farliga sen ljus röst men har fixat voice changer.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? bara HA ÅKT DÄRIFRÅN UTAN ATT STÅ DÄR OCH STÖRA DEM MEN SOM SAKT SKA INTE GÖRA OM DEET

Har du lärt dig någonting efter din ban? Inte stå och göra onödiga saker men ska ej göra om de lovsar stafs.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Nej hoppas inte det för vill verkligen spela unive igen. hoppas ni kan ta bort bannen med hela mitt liv och min karaktärs liv.

Det du gjorde fel var att du sa ingame "kolla uppe i vänstra hörnet" vilket är ooc ingame.

Du får en chans till, nu har du lärt dig att man ej ska göra så och vi vill inte se att det händer igen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka