Nekad Isak0212 | Ban Överklagan [lilbossen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

isse.9

Icke Medlem
Meddelanden
484
Reaction score
19
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198212341409/

Ditt Hex-ID: 11000010f065ea1

Vad är din discord tagg? Isak#4463

Vem var det som bannade dig? lilbossen

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-05-16 173035.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag bara sprang iväg efter jag crashade istället för att sitta kvar och vara medvetslös. Detta är någon jag inte brukar göra men jag hade lite bråttom just då. Jag jobbar på marja-lisa och vi ska ha ett stort event imorgon så det verkligen underlätta för mig och marja-lisa så att dem inte behöver anställa ny.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. åkte snabbt vid torget sen var det en polis bil som åkte efter. I början trodde jag att det inte var mig de jagade men sen såg jag tydligt att det var mig de jagade Sen flög jag 150 meter och bara sparang senare hamnade jag i fängelse sen fick jag snacka med support

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej, det vare det inte men vi på marja-lisa om malmkvist ska ha ett stort event imorgon så det skulle värkligen undersääta för personalen om jag blev unbannad.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Bland annat om att jag hade för ljus röst men det är fixat för jag har voicechanger på. Det var också power gaming och det har vair för jag hade dålig dator så mitt spel crashade bara men det är löst nu.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Spelat mera att jag var skadad eller bara ha stannat istället försöka köra ifrån polis ska inte göra om det iallafall.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag kommer alltid stanna om polisen var efter mig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka