Dubbelpost Isak0212 | Ban Överklagan [520master]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

isse.9

Icke Medlem
Meddelanden
484
Reaction score
19
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198212341409/

Ditt Hex-ID: 11000010f065ea1

Vad är din discord tagg? Isak#4463

Vem var det som bannade dig? lilbossen

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-05-16 173035.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag flög typ 150m och när jag crashade så sa jag bara aj sen sprang jag iväg och det är fel. Sen var jag dum i huvudet och försökte sno en polisbil. Men det ska inte hända igen förlåt stafs.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. åkte snappt vid torget sen var det en polis bil som åkte efter. i början trodde jag att det inte var mig de jagade men sen såg jag tydligt att det var mig de jagade Sen flög jag 150 meter och bara sparang senare hamnade jag i fängelse sen fick jag snacka med support

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban men ska ändå inte göra om det det var dumt av mig stafs ska ej göra om det igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Mild powergaming,lus röst men har fixat voicechanger. Och lite annat.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Spelat mera att jag var skadad eller bara ha stannat istället försöka köra ifrån polis ska inte göra om det iallafall

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja som sakt det är strikta regler och dem ska man följa och som sakt att jag ska spela mera om jag krockar förlåt

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Nej hoppas inte det för vill verkligen spela unive igen. hoppas ni kan ta bort bannen med hela mitt liv och min karaktärs liv.

@lilbossen snälla ska inte göra om desutom ska jag vara caufför till en båt på fredag så skulle du hjätte gärna kunna unbanna mig det är helt dit val men jag hade önskat att bli unbannad men som sakt du har makten inte jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka