Dubbelpost Isak0212 | Ban Överklagan [520master]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

isse.9

Icke Medlem
Meddelanden
484
Reaction score
19
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198212341409/

Ditt Hex-ID: 11000010f065ea1

Vad är din discord tagg? noggerbollar#5799

Vem var det som bannade dig? RIners

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-04-09 171153.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? ska vara helt ärlig vet inte varför men om jag gjorde något mistag så ska jag alldrig göra om det

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Skusade någon jag inte kände efterdet skulle jag och min kompis till en affär men påvägen dit blev jag bara bannad av någon konstig anledning.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tror det var en felaktig ban för min kompis och jag tyckte att det var det men om jag gjorde något fel ska jag ej göra om det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. rÅKA KÖRA IN I EN POLISBIL FÖR HAN GÖRDE SOM ATT HAN VAR FULL PÅ MOTORVÄGEN.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vet faktiskt inte fattar inte vad jag gjorde för fel men snälla unbanna mig plss

Har du lärt dig någonting efter din ban? Vet inte men kommer göra allt jag kan så jag inte blir bannad igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Nej hoppas inte det för vill verkligen spela unive igen. hoppas ni kan ta bort bannen med hela mitt liv och min karaktärs liv.

Dubbelpost, lägg endast ut en banöverklagan och redigera den ifall du vill ändra något.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka