Nekad Isak Svensson | Medlem ansökning [kevinifegen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Isak Svensson

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Isak Svensson

Vad är ditt discord namn? Isak#5246

Vad är ditt födelsedatum? 13 Augusti 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Pär Andersson och är född den 12 april 1969. En skånsk lite äldre man som har flyttat till storstaden för att påbörja ett nyare liv där. Innan han flyttade till stan så bodde han i en lite skånsk by som heter Tomelilla. Han har en gymnasieexamen då han pluggade 3 år på handelsprogrammet, han första jobb var i en ICA butik. Men han valde att sluta där och satsa allt på ett kort och flytta till en större stad. Nu hoppas han på att kunna bli en del av samhället i den nya staden och bidra med mycket glädje och energi.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag tror att min karaktär kan bidra till många skratt och roliga stunder då min karaktär är en skämtsam och energirik man som ger allt på jobbet och gillar att träffa nya människor.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är att man har roligt från båda hållen i ett ro scenario och inte att bara en person ska få en vinning utav själva ro scenariot

Hur hittade du Unive? Såg någon lira på servern på youtube och tyckte servern verkade bra och rolig och ville prova på den själv.

Tillbaka