Nekad Isak Namroud | Medlem ansökning [Melvin13]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Isak Namroud

Medlem
Meddelanden
48
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199145200533/

Vad är ditt namn i verkligheten? Isak

Vad är ditt discord namn? Isak namroud#5877

Vad är ditt födelsedatum? 3 December 2006

Berätta om din karaktär. Jag är uppvuxen i ett annat land. Jag var uppvuxen med mina föräldrar och min storebror. Jag har vänner i skolan och har ganska okej betyg i skolan. när jag var liten så bodda jag i Göteborg sen flytta vi till Malmö sen till Gövle. där bodde jag i 3 år efter det flytta vi till Stockholm Rinkeby det var ett fint ställe. Det var fint miljö där och en massa goda folk. sen flytta vi till Solna för att rinkeby blev en massa kaos poliser och sånt, men nu i solna är det vakert med folk och naturen. nu är jag 20år och bor i unive staden med en massa folk och kusiner och vänner. Min vän Måns tipsa mig till staden unive och nu bor vi ganska nära vararandra

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag tror att jag kan birda med bra rp nivå. Jag gillar att spela på unive och rpa på och göra det bra ifrån mig jag är mycket aktiv och rpar mycket och jag är aktiv och spelar mycket unive på helgerna och har roligt med olika folk

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan ge 100% rp inget lall eller skoj

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att båda partnerna ska ha roligt i ett scenario och driva ut det och att det ska bli ett långt och ett bra scenario och en hög nivå på det också samt att man kan rpa bra med mot parten också samt att det ska bli ett bra scenario och att man ska ha roligt.

Hur hittade du Unive? Min vän visade det till mig så jag tänkte att jag ville testade det och det var väldigt bra

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka