Nekad Isak Namroud | Ban Överklagan [Harry.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Isak Namroud

Medlem
Meddelanden
48
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199145200533 Steam Community :: Texaso_Isak Bild

Ditt Hex-ID: 110000146a0ab95

Vad är din discord tagg? 110000146a0ab95

Vem var det som bannade dig? Zem

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag sa att olämpligt ord in game

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde runt i min bil och så råkade jag krocka. Så jag bestämde mig för att åka till Meconomen för att få min bil lagad. Jag väntade lite där så det fanns någon som kunde laga min bil. Sen var det min tur och få min bil lagad så han laga min bil så råka jag hålla i knappen för att prataoch säga ett olämpligt Nazistiskt or men jag märkte inte att jag hållde inne pratar knappen tills jag så att någon skrev i ooc och sa att jag kunde få lätt bann för det och jag sa förlåt och blev rädd för att bli permbannad så han banna mig direkt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte felaktig ban det var mitt fel att jag hållde i knappen för att prata.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag slog qpark för att han gav mig böter fast jag inte parkerade fel och jag läste reglerna och så läste jag att det var våld mot tjänsteman.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat prata i lugn och ro med qpark och löst det utan våld.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag att man ska vara försiktig om vad man gör och säger.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår och jag kommer inte fråga någon om dom kan läsa den

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka