Nekad Isak Mount | Medlem ansökning [larvar]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Isak Mount

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198201285470/

Vad är ditt namn i verkligheten? Tim Malmros

Vad är ditt discord namn? Isak Mount#4729

Vad är ditt födelsedatum? 24 Juni 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Isak. Isak är 19 år och hans intressen är bilar och pengar. Innan han flög över till staden Unive var han en blivande entreprenör. Han skapade ett företag inom bilar med hans barndoms kompis, men som det senare skull vissa sig var han ingen att lita på. Företaget började långsamt men efter några månader började det fånga världens uppmärksamhet, många sa att det skulle bli det nya stora. När det började gå bra för Isak och hans kompis svek han Isak han tog alla hans pengar och kicka ut han ur företaget. Isak är väldig besviken och frustrerad över vad som hände men han har valt att lämna det bakom sig och starta ett nytt liv i staden Unive.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tror jag kommer bidra med en rolig rp men även lite business rp, Jag tror unive är perfect för mig då jag vill utveckla min rp och med medlemskapet kan man göra lite mer och rp:a om mer.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med rolig serigös rp på denna servern. Kommer även bidra med lite krim/laglig business rp. Rp där alla får vara med.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte ta förgivet att man alltid ska vinna i ett senario utan man ska kunna ta en förlust även om det kan vara dåligt för ens karaktär. Det ska vara kul för båda det handlar inte alltid om att vinna.

Hur hittade du Unive? Kompis

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka