Nekad !" Isak | Medlem ansökning [Volle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

!" Isak

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198815858348/

Vad är ditt namn i verkligheten? Isak

Vad är ditt discord namn? !"Isak #4802

Vad är ditt födelsedatum? 24 Januari 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abdi Abdulla och han har gjort mycket i sina dagar han har jobbat på bennys jobbat på meko och sen har han jobbat på polisen qpark, Securitas. Min karaktär är en seriös karaktär som gillar att testa nya saker men sen har han mycket erfarenheter inom många jobb han har jobbat på polisen en länger tid och sen har han varit qpark och securitas väldigt mycket och länge. Och Abdi han hade en tuff uppväxt utan en mamma och utan en pappa den enda han hade var sin bror Abidi och Abidi och Abdi har gjort mycket tillsammans dom gick polis utbildningen och allt tillsammans. Men han vill söka medborgare skap i unive för att bli securitas och hjälpa folk i staden mot olika brott och sånt och hjälpa folk där det är dålig ordning.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att det är en bra och seriös rp server som jag vill börja spela på så att jag kan utveckla min rp nivå. Och sen vill jag söka till unive för att bli securitas och få jobb där och lära känna olika folk inom jobbet och lära känna nya folk i staden unive. sen har min bästa vän sökt hit så jag vill börja rpa med han här och göra så att jag och han får en bättre rp nivå. Och sen har jag ju varit staff här så vet hur allt fungerar.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Att det är en sån seriös server som så många tycker om och sen för att det finns så mycket jobb och att det nästa finns et jobb för alla och jag tcker bara servern värkar grym och sånt

Hur hittade du Unive? Jag sökte swe så kom den upp för att den är en av sveriges bästa och största servrar och sen har alla mina vänner spelat här och dom rekommenderar server för att den är så seriös och bra.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att bli ännu bättre på att rpa just nu är jag duktig och sånt men vill utveckla mitt rpande ännu mer och lära mig mer om såna som har rpat 1000 timmar plus och sånt. Själv har jag ju bara 750 timmar ish.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att lära känna folk och bli en känd figur för att vara snäll och omtänksam men ändå vara hård och rolig. Och sen vill jag bli känd som en av stadens bästa Securitas vakter för det hade varit väldigt roligt. Sen om det är fullt på securitas hade jag kunnat söka till polis och bli en bra polis i staden som alla litar på.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är därför jag söker till denna för att få en ny server som är rolig och som har bra rpe med trevliga människor. Och sen har jag hört att alla i staff teamet ska vara snälla och hjälp samma.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? JA

Tillbaka