Nekad Isak Lindberg | Ansökan till Servervakt [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Viktor.NI

Icke Medlem
Meddelanden
114
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Viktor

Ange ditt födelsedatum 2007 03 19

Vad heter du på discord? Viktor.NI#3090

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Vardagar/skoldagar:15.00-22.00

Helger: 09.00-01.00

Hur länge har du spelat på Unive? Några månader, Jag har inte varit medlem mer än en månad men spelat på serven som icke medlem sen tidigare.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Om jag blir servervakt så skulle jag vänta på en intervju, Sedan om jag klarar den så skulle jag direkt gå ingame och börja göra mitt jobb som servervakt. Skulle vara ingame varje dag, (som jag redan är) Jobbar ckså som Räddningschef.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag gillar verkligen att hjälpa. Jag vill hjälpa servern att bli så bra som möjligt och bli av med oseriösa spelare som bryter mot reglerna. Jag stöter ofta på situationer där till exempel någon bryter mot reglerna. Sedan hoppas jag kunna vidta åtgärder för att göra andra så nöjda som möjligt med den här scenen. Jag tolererar inga överträdelser. Jag ansöker nu om ett servervakt eftersom fler människor kommer att ägna stor uppmärksamhet åt spelarna på servern. Jag respekterar reglerna mycket och jag hoppas att alla andra spelare kan göra detsamma. Sedan också att man får ett mycket större ansvar när man bli sv osv.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag kommer kunna bidra med riktigt seröst och moget RP, Sedan aktivitet inom serven och servervakt teamet, Kommer även ha öppna DMs osv, Jag tror jag pasar för detta yrke.

Varför ska just du bli servervakt? Jag borde bli servervakt å jag är mogen,erfaren osv, Har ägt en server fär ett tag sedan och varit staff ett bra tag förut, Har nu avgått från do för typ 9 månader sen, Jag fokuserar bara på Unive Roleplay. Jag borde också bli servervakt då jag kommer kunna vara riktigt aktiv och kommer sköta mitt jobb riktigt bra. Sen är jag också Chef över räddningstjänsten och stöter på spelare som inte är villig att rpa och som tar våra fordon, T.ex m vi inte hinner låsa dom på ett bråskade lr så kommer det ara någon och snor dem, Oftast icke medlemmar

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt då jag vill få en större uppgift och vill få en liten utmaning, Jag är en mogen och erfren person inom rp och staff relaterade grejer, Varit staff i 2 år tillbaka, Men har avgått där ifrån och vill nu ansöka till servervakt på denna sever. Har också ägt en egen server 1.5 år tillbaka och har fått riktigt mycket erfarenheer från det, Just nu sitter jag inte som staff eller medlem på någon annan server, (spelar inte heller på någon annan server) Fokuserar bara på Unive Roleplay och är just Räddningschef över räddningstjänsten.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon?
Ja, det vet jag, /svban Om folk gör färre misstag än riktiga förbud, och gör fler misstag än att sparka människor, då kan du banna människor i 1 timme. Men du kan också använda /svban för att banna personer som har gjort allvarligare saker tillfälligt. Om detta händer bör du spara ett klipp och skicka det till mod /personal. Sedan finns det /kick, /kick kan du använda på dem som bär fel kläder, eller står på afk, till exempel. Eller de som bara gör vanliga misstag, även om de inte har gjort något värdigt / svban. Sedan finns det /dv men det kan ta bort bilen för att servern inte ska ha så hög belastning. Jag vet också /toggleid, det här används till exempel på piren, eftersom det finns otroliga antal, men om du är i en stor grupp eller arbetar, ska du inte slå på toggleid eftersom människorna där ska kunna rpa.

Är du whitelistad på serven? Jajamen Ja är medlem.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Ja, 1 gång, Då blev jag bannad för att jag laggade och inge han spawna in för mig så jag krockade in till den.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej, Det gör jag inte.

Senast ändrad:
Hade lite bråttom att göra denna anöka då jag sitter på min skoldator och gör detta

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka