Accepterad isak.laver | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

pro isak

Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198883067201/

Ditt Hex-ID: 11000013700d541

Vad är din discord tagg? pro isak#7452

Vem var det som bannade dig? waguchampangemode#4787

Bild på banmeddelande: gta.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror han valde att banna mig för att jag och min kompis åkte genom mitt i en skottlossning och sen försökte vi hjälpa en kille där ifrån.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände innan jag blev bannad var att vi skjutsade den där killen som vi hjälpte ifrån skottlossningen men sen blev han arg för vi åkte fel håll och hoppade ut ut bilen och siktade sin pistol mot oss och sa att vi skulle hoppa ur bilen, när han sa de så svängde jag runt bilen snabbt och körde där ifrån.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var en felaktig ban för att det var inte riktigt fearRP tyckte jag för att han sköt inte ett ända skott mot oss och jag såg en rimlig väg ut ut situationen som var ofarlig för oss.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad på grund av lall för att jag tjuvkopplade min väns bil när jag hade tillåtelse för de, men jag gjorde en banöverklagelse och den gick igenom.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle aldrig stannat vid skottlossningen och hjälpt han eller så skulle jag kunnat bara hoppat ut ut bilen när han riktade sin pistol mot oss.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att tänka igenom sina val och inte blanda i sig i skottlossningar.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår det.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka