Nekad Isak Gunnarsson | Whitelist ansökning [Filip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Isak Gunnarsson

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Användarnamn: Isak Gunnarsson

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198369982685/

Vad är ditt namn i verkligheten? Isak Gunnarsson

Vad är ditt discord namn? Gunnarss0nIsak#1457

Vad är ditt födelsedatum? 10 November 2003

Berätta om din karaktär. En helt vanlig svensson bakrund, typ 18 - 19 år som ska in i arbetslivet. Varit ganska bortskämd innan. Ganska lätt att kränka.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer att försöka vara så aktiv som möjligt.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För den är stor och har alltid många spelare online.

Hur många timmar har du på FiveM? 0 timmar

Hur hittade du Multistaden? På en hemsida jag kom in på när jag sökte på gta rp svenska.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej då jag inte tidigare spelat så..

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej (:.

Utveckla mer på frågorna: Berätta om din karaktär & Varför ska just du bli whitelistad & Varför vill du just bli Whitelistad på denna server .

Min karaktär är liksom ganska lat och är inte sugen på att ta ansvar själv. Han har inga höga ambitioner och kan tänka sig att ta nästan vilket jobb som helst. Tycker inte om när andra säger något som han inte tycker samma om. Har inga problem att börja argumentera även om han vet att han egentligen har fel. Var inte den mest populära men inte heller helt utan vänner.

Jag vill bli whitelistad då jag kan bidra med att andra spelare förhoppningsvis kan få en rolig och bra rp upplevelse när jag är inne. Kommer göra mitt bästa för att vara så aktiv som möjligt. Kommer följa reglerna och kommer aldrig tjafsa mot admins eller liknande.

När jag läste om servern lät den väldigt bra och spännande. Den har många aktiva spelare vilket jag tycker är bra då det inte är roligt att logga in och så är ingen inne. Från det jag sett på discorden finns det många trevliga personer som kan lära mig som är ny till fivem. Jag har kollat en del rp på Twitch så har ju en aning om hur det går till.

Tack för mig :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka