Nekad Isak Giers | Medlem ansökning [Olizz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Isak Giers

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199194504185/home

Vad är ditt namn i verkligheten? Isak Giers

Vad är ditt discord namn? Isakgiers#7954

Vad är ditt födelsedatum? 30 Juli 1989

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Isak Svensson och han kommer från Sverige, Stockholm. Min karaktär är 32 år gammal. Min karaktär är lugn, modig, snabb, stark, snäll, trevlig, rättvis. Hans största intresse är att meka med bilar, simma och dyka. Isak trivs väldigt bra med sitt jobb som reporter och med sitt extraknäck att köra budbil för postnord.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer att följa alla regler. Jag är hjälpsam och trevlig och kommer att vara ett positivt tillskott i Unive.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Unive är en mycket välgjord server med flera personer inne samtidigt vilket gör att det alltid finns folk att spela eller prata med.

Hur hittade du Unive? När jag var inne på Fivem så sökte jag på SWE och då kom unive upp.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att lära känna folk med samma spelintressen. Att utvecklas i mitt rollspelande. Att lära sig saker som tillexempel körkortsfrågor och att få prova på olika jobb.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att få fler kompisar att spela med.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej bara i Unive. Men har varit i andra servrar som jag inte längre är i.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår.

Tillbaka