Accepterad isak.gg | Medlem ansökning [jojo aye]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

isak.gg

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? isak

Vad är ditt discord namn? isak#5791

Vad är ditt födelsedatum? 10 Juni 2008

Berätta om din karaktär. jag heter Karl Svensson är föd 1999 jag föddes med min mamma och pappa i skåne och sedan flyttade jag till Stockholm till en fosterfamilj för att mina föräldrar slog mig därför är jag lite blyg som person men annars väldigt glad om någon gör något dumt emot mig eller mina kompisar brukar jag vara den stora och försöker lösa bråket för gillar inte bråk jag har inget jobb just nu då jag lever på A- kassa vill skaffa jobb dock tröttnat på att alltid vara hemma gillar jag att åka bil och fiksa bilarna som dom blir feta jag är singel och sökande jag brukar åka runt i min bil och hänger på piren en del för att där finns det goa folk och snacka med jag brukar gå upp klockan 8.00 går jag upp och sedan går jag till soffan och chillar som fan och tar min tv dosa och drar på en tv kanal men jag har som sagt tröttnat så vill jobba på falck för har ett stort intressen för det.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med ett socialt och brett rollspel med alla för att få så roligt rollspel som möjligt! Dessutom så kommer jag alltid försöka få in fler spelare och hjälpa folk! Och alltid ha kul

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att jag inte måste vinna på ett scenario typ för det alltid ska vara roligt för alla! och så ska man alltid få så bra scenario som möjligt

Hur hittade du Unive? Genom en kompis

Tillbaka