Nekad Isak Corell | Medlem ansökning [Volle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Isak Corell

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198980135703/

Vad är ditt namn i verkligheten? Isak Corell Silfver

Vad är ditt discord namn? Corell™#2005

Vad är ditt födelsedatum? 6 Januari 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Isak Corell och är en 21 årig vit man med gröna ögon. Isaks föräldrar lämnade honom vid ung ålder så han har fått lära sig att ta hand om sig själv ända sen han var 13 år gammal, han har sedan dess behövt skaffa pengar själv för att kunna betala för lägenheten han bor i som fortfarande är skriven på hans föreldrar och han har även behövt skaffa egen mat och försörja sig själv, han lade på sig väldigt mycket stress vid ung ålder men lärde sig fort hur han kunde tjäna mycket med pengar och ha råd med lägenheten och mat, han började jobba som springpojke åt ett ganska stort gäng och tjänade hyfsat med cash för det, nog mycket för att betala hyran och ha råd att handla mat, men han började även köpa droger för pengarna och hamnade i ett missbruk, Isak har haft problem med droger men är nu drogfri sedan 4 år tillbaks. nydligen inflyttad i Unive City, han är lung och trevlig och gillar att hitta nytt trevligt folk att umgås med. Han är född i sverige och är som sagt nyinflyttad i staden. Min karaktärs intressen är att jobba hårt så att han tjänar bra men pengar och att träffa och lära känna nytt folk i staden, Min karaktärs dröm är att en dag bli en miljonär och köra runt i dyra exotiska bilar. Min karaktär gillar att gymma, spela fotboll och gillar även att jaga. Min karaktär är just nu inte så jätte stark men han går på gymmet flera gånger i veckan och jobbar på att bygga upp sin kroppsform. Han har också lyckats hitta två stycken nya vänner i staden som han spenderar väldigt mycket tid med.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker att jag ska bli medlem för att jag är riktigt bra på RP och har väldigt mycket erfarenhet eftersom jag har kört RP på flera servrar under dom senaste 1 och et halt åren. tycker att denna server är extremt rolig att spela på eftersom den har sånt extremt bra RP, Jag är också mogen och andväder ett sunt förnuft när jag spelar på servern, jag kommer bidra med mycket bra RP, mest inom bil kategorin. Jag är också ganska bra på att få till väldigt rolig RP.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag tycker att Unive har riktigt bra RP och seriösa spelare. Unive har också väldigt bra pluggins som jag tycker tar RPt till en bättre nivå och det känns mycket värkligare att RPa på denna servern i gämförelse med många andra servrar.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive på youtube och tyckte att det såg intresant ut så jag bestämde mig för o gå in och prova, jag förstod inte så mycket först men när jag väl kom igång så insåg jag hur bra denna servern faktisk är.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mina mål med RP är att alltid att ha kul och spela med ett sunt förnuft och alltid tänka efter om det verkligen är rätt att göra något innan jag gör det, Jag kommer not att RPa mest inom att köra bilar och köpa/sälja bilar men funderar även på att hitta fler roliga RP man kan göra. Jag kommer att se till att jag alltid följer reglerna när jag RPar på Unive, och framförallt ha roligt och träffa nytt folk.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag har som mål att lära känna nya personer och att få en hög RP status. Jag vill att min karaktär på Unive ska bli en framgångsrik miljonär och jag vill hitta nya polare att spela på servern och RPa med. Jag har även som mål att lite längre fram i tiden söka jobb inom mekonomen eller kanske till och med Polisen eller sjukvården.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är jag inte för tillfället

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka