Nekad Isak Corell | Medlem ansökning [Arre]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Isak Corell

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Isak Corell Silfver

Vad är ditt discord namn? corell

Vad är ditt födelsedatum? 6 Januari 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Isak Corell och är en 21 årig vit man med gröna ögon. Isaks föräldrar lämnade honom vid ung ålder så han har fått lära sig att ta hand om sig själv ända sen han var 13 år gammal, han har sedan dess behövt skaffa pengar själv för att kunna betala för lägenheten han bor i som fortfarande är skriven på hans föreldrar och han har även behövt skaffa egen mat och försörja sig själv, han lade på sig väldigt mycket stress vid ung ålder men lärde sig fort hur han kunde tjäna mycket med pengar och ha råd med lägenheten och mat, han började jobba som springpojke åt ett ganska stort gäng och tjänade hyfsat med cash för det, nog mycket för att betala hyran och ha råd att handla mat, men han började även köpa droger för pengarna och hamnade i ett missbruk, Isak har haft problem med droger men är nu drogfri sedan 4 år tillbaks. nydligen inflyttad i Unive City, han är lung och trevlig och gillar att hitta nytt trevligt folk att umgås med. Han är född i sverige och är som sagt nyinflyttad i staden. Min karaktärs intressen är att jobba hårt så att han tjänar bra men pengar och att träffa och lära känna nytt folk i staden, Min karaktärs dröm är att en dag bli en miljonär och köra runt i dyra exotiska bilar. Min karaktär gillar att gymma, spela fotboll och gillar även att jaga. Min karaktär är just nu inte så jätte stark men han går på gymmet flera gånger i veckan och jobbar på att bygga upp sin kroppsform. Han har också lyckats hitta två stycken nya vänner i staden som han spenderar väldigt mycket tid med.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har som mål att lära känna nya personer och att få en hög RP status. Jag vill att min karaktär på Unive ska bli en framgångsrik miljonär och jag vill hitta nya polare att spela på servern och RPa med. Jag har även som mål att lite längre fram i tiden söka jobb inom mekonomen eller kanske till och med Polisen eller sjukvården.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid ska spela för att vinna ett scenario utan istället spela för att ha kul och hitta olika roliga/unika scenarion och jobba för att ha en rolig RP istället för att spela för att vinna / tjäna pengar.

Hur hittade du Unive? Rekommendation från en polare för länge sedan, har varit medlem förut

Nekad, din banöverklagan blev godkänd i söndags du måste vänta 1 vecka.

Tillbaka