Nekad Isak Corell | Ban överklagan [BATTULGA]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Isak Corell

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198980135703/

Ditt Hex-ID: 11000013cc9fb17

Vad är din discord tagg? Corell#2005

Vem var det som bannade dig? Battugla

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Extrem powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag körde in i en volvo med en bugatti för att vända tillbaks den

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag körde in i en volvo med en bugatti för att vända tillbaks den

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel. Jag borde inte ha gjort de och förstår varför jag vart bannad men tycker att jag borde få en till sjans, de var mina vänner som sa åt mig o göra de för dom hade krockat och jag var dum nog att lyssna på dom

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag tror inte jag har blivit bannad tidigare, men är inte helt 100%

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunna skita i att vända på volvon med min bugatti eftersom du aldrig hade gjort det i verkliga livet.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att inte göra allt mina vänner säger åt mig att göra

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Nekad, det var inte därför jag bannade dig det var för att du körde typ 140 in i en bil och inte rp:ade

Nekad, det var inte därför jag bannade dig det var för att du körde typ 140 in i en bil och inte rp:ade
@Battulga Va? Va menar du jag rp:ade hela tin igår förutom när jag försökte vända bilen då tror jag du bannade fel person, och vad menar du med kör runt i 140? De är ju inte FRP att köra 140. För jag gör jävligt seriös rp så jag förstår inte riktigt va du menar att jag FRPade

Senast ändrad:
Va? Va menar du jag rp:ade hela tin igår förutom när jag försökte vända bilen då tror jag du bannade fel person, och vad menar du med kör runt i 140? De är ju inte FRP att köra 140. För jag gör jävligt seriös rp så jag förstår inte riktigt va du menar att jag FRPade
@Battulga Och förstår inte häller varför de är ett problem med att köra 140 när folk kör runt mitt i stan i typ 300 hela tiden. Plus när du bannade mig så stog jag stilla i mirror park, så är du säker på att du bannade rätt person? Och skulle jag kunna få se klipp på när jag gjorde fel tack

Senast ändrad:
@Battulga Jag sa inte att jag dsyncade 3 gånger jag sa att videon du visade va dsync, så om ni bara kan typ sänka bannen lite grann kanske nån dag bara så hade jag uppskattat det. tack för mig. Och ja ber om ursäkt för alla @.

Senast ändrad:
Tillbaka