Accepterad Isak Corell | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Isak Corell

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198980135703/

Ditt Hex-ID: 11000013cc9fb17

Vad är din discord tagg? 𝕮𝖔𝖗𝖊𝖑𝖑#2005

Vem var det som bannade dig? Akam-O

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? RDM

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Min brorsa blev bannad för rdm i 2 dagar, den bannen var en ip-ban och då åkte även jag på ban. Hade uppskattat om ni löste detta så fort som möjligt eftersom jag inte gjort något fel och bör ej vara bannad

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag stod på pirenparkeringen när mitt fiveM crasha, när jag försökte gå in igen så var jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja det är en felaktig ban, jag pratade desseutom med Akam i support vid 3 tiden inatt och han sa att han skulle lösa unban om "en liten stund" men det har nu gått 12 h sen dess och är inte unbannad.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Powergaming
Misstänkt duupe av markörer
Kör för fort i stan
felaktig ban

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? nej

Har du lärt dig någonting efter din ban? nej

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka