Accepterad Isak Corell | Ban Överklagan [Sonkiez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Isak Corell

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198980135703/

Ditt Hex-ID: 11000013cc9fb17

Vad är din discord tagg? 𝕮𝖔𝖗𝖊𝖑𝖑#3934

Vem var det som bannade dig? K1nGOVvE

Bild på banmeddelande: Skärmbild (370).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag Körde min bil på 3 hjul och en fälg och skyddade min nerskjutna polare genom varningsskott.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade en skottlossning mot en grabb som jagade mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban, jag gjorde fel utifrån den staff som speccade scenariot, och han agerade utifrån vad han ansågs vara regelbrott och det var då en giltig ban i denna staffs synvinkel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, jag har blivit bannad tidigare men kommer ej ihåg exakta anledningar, vet att vissa bans tillhör min brors konto eftersom vi bor i samma hus och det är ip-bans så åker jag på alla bans han får. Vissa är även felaktiga bans och vissa är giltiga bans som jag har lärt mig utav

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag måste erkänna att jag gjorde ett misstag genom att köra bil på min fälg till sjukhuset. Jag borde ha använt mig utav ett annat fordon, men jag var mycket stressad och orolig för min polare som var i livshotande tillstånd. Jag skyndade mig att ta honom till sjukhuset så fort som möjligt och jag var rädd att jag skulle förlora honom.

Jag vet att mitt beteende var felaktigt och jag är beredd att ta ansvar för det. Samtidigt vill jag förklara att mina handlingar var orsakade av min desperation och panik. Jag ville bara göra allt jag kunde för att hjälpa min polare och jag kände mig tvungen att agera snabbt.

Jag hoppas att ni kan förstå min situation och att ni kan se förbi mitt misstag. Jag lovar att jag kommer att vara mer ansvarsfull i framtiden och att jag kommer att lära mig av mina misstag.

Tack för att ni tog er tid att läsa min banöverklagan.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag, ska se till att köra en hel bil nästa gång något liknande händer ;)

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka