Nekad Isak Carlsson | Whitelist ansökning [Ceder] [Colin-SD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pizzapojken

Icke Medlem
Meddelanden
118
Reaction score
19
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198999607162/

Vad är ditt namn i verkligheten? Isak Carlsson

Vad är ditt discord namn? Stompen#1638

Vad är ditt födelsedatum? 3 Augusti 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en 20 årig man som föddes i Sverige och har en marockansk bakgrund. Han har torr men rolig humor. Han vettig men vill ändå hitta på dumma saker. Han är lite lost och har väldiga humörsvängar då han kan vara hur glad som helst och sen vara hur arg som helst. Min karaktär är väldigt intresserad i bilar och planerar på att bygga en bil själv.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli whitelistad för att jag vill vara med och bidra till en roligare RP och skaffa jobb som mekaniker då min karaktär är väldigt intresserad av bilar. Jag tror också att jag kommer att bli mer motiverad att ta RP:n mer seriöst om jag blir whitelistad och får ett "riktigt" jobb. Jag vill också förbättra servicen på Mekaniker jobben för det brukar inte vara mekaniker inne hela tiden och det gör det svårt om man vill reparera bilar.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag vill jobba som bilmekaniker och det förbättrat RP.n eftersom att jag får ett riktigt folk. Jag vill bli whitelistad just här för att jag tycker att RP.n på multistaden är väldigt rolig med mycket härligt folk!

Hur hittade du Multistaden? Jag letade efter ett nytt spel att spela med mina kompisar och landade på fivem. och när vi då letade svenska serverar kom vi snabbt fram till att multistaden var den bästa.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha kul och utveckla min karaktär så långt som möjligt. Jag vill också sprida glädje i form av humor bland spelarna.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelar endast på Multistaden

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka