Nekad Isak Carlsson | Ban överklagan/Quirkz303

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pizzapojken

Icke Medlem
Meddelanden
118
Reaction score
19
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198999607162/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Pizzapojken

Vad är din discord tagg? Stompen#1638

Vem var det som bannade dig? ~Patrik_

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by server: Du har blivit avstängd för: Grov Powergaming ~Patrik_. Återstår: 4 dagar 0 timmar 46 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror de bannade mig för att jag körde upp en m2:a vid stigen vid weed farmen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde upp min bil längst stigen vid weed farmen och blev beskjuten av ett gäng. dog till en pistol och sedan voltade bilen ner för berget. sedan blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var lite både och för jag kände att jag har sett andra köra upp för den stigen förut i sämre bilar så jag trodde att jag kunde göra det själv. Men jag håller nog med om att det kanske är lite orealistiskt att köra upp en sport bil där.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Mina tidigare ban har varit för "Sunt förnuft" och "RDM". sund förnuft bannen var en felaktig ban som då blev överklagad, då jag slog en kille som snodde min kompis bil och mitt aim lockade på min kompis som jag råkade slå flera gånger. RDM bannen blev inte överklagad även om jag hade en anledning att slå killen som försökte råna mig och min kompis som han sköt mot tidigare. Jag vet inte riktigt om jag har lärt mig så mycket från mina tidigare bans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunna tänka en gång till om det hade gått att göra i verkligheten och kanske använt en offroad bil istället.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att jag måste vara extra noggrann och tänka en gång till om det hade gått att utföra i verkligheten innan jag utför det i spelet. Och att inte göra grejen om jag är det minsta osäker på om det skulle gått att göra i verkligheten.

Har du läst våra regler? Ja
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top