Nekad Isak Carlsson | Ansökan till Servervakt [Anders]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Pizzapojken

Icke Medlem
Meddelanden
118
Reaction score
19
Vad är ditt namn i verkligheten? Isak Carlsson

Ange ditt födelsedatum 3 Augusti 2005

Vad heter du på discord? Stompen#1638

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Jag kan spela 16 till 22 på vardagar och på fredagar och helger kan jag spela från när jag vaknar typ tills kl 03.

Hur länge har du spelat på Unive? 5 månader och 385 timmar

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle fortsätta att RP:a som jag gör idag men ta det ännu seriösare än vad jag redan gör. Jag skulle också banna eller kicka folk som bryter mot regler och klippa det och dela i discorden. Jag kommer också förbättra RP upplevelsen genom att vara väldigt noga att allting sköts enligt reglerna även om det är mina kompisar.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag vill bli servervakt för jag är helt enkelt trött på alla som lallar och RDM:ar då det händer mig välldigt ofta och får klippa och sätta mig i support 3 gånger om dagen. Till exempel nu. jag blev RDM:ad när någon sparkade mig av min moppe och baxade den och min klipp knapp fungerade inte och jag skrev flera repors men support har så mycket att göra så de hinner inte alltid med. Om jag blev servervakt då kommer jag kunna ta saken i egna händer och kicka/banna honom.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Som sagt jag kommer hjälpa servern att bli bättre och rensa servern från alla som bryter regler.

Varför ska just du bli servervakt? Jag tycker att jag ska bli servervakt för jag har fått väldigt mycket erfarenhet av RP de senaste 5 månaderna jag har spelat på Unive. Jag möter också mycket folk som lallar, snor bilar och slåss på Autoexperten där jag jobbar och det är väldigt jobbigt när de håller på så för det förstör vårat arbete väldigt mycket.

Varför vill du bli servervakt? Jag ska bli servervakt då jag är med om väldigt mycket varje dag som är grova regelbrott så jag slipper sitta i support. Jag tycker också att jag ska få bli servervakt för jag börjar ta RP väldigt seriöst och jag kommer att vara väldigt aktiv för att kunna göra Unive bättre.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /svban [ID] [reason] så blir personen bannad i 30 min, /kick [ID] [reason], /revive [ID], /dv för att ta bort bilar som inte används, /togglename, /toggleid.

Är du whitelistad på serven? Jepp

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Mina tidigare bans har varit lite blandat Jag har haft 6 stycken. Cirka 4 har varit felaktiga och de andra har stämt in mer. De som har varit rätt åt mig var i början och när jag inte hade läst reglerna men sedan läste jag reglerna så jag kan de helt och hållet.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej

Tillbaka