Nekad Isak. | Beslut Överklagan [William07]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Isak.

Icke Medlem
Meddelanden
656
Reaction score
31
Ditt discord namn: Isakk._

Ditt Hex-ID: 11000014b3802cd

Vad för typ av beslut gäller det? Indraget lall.

Vem/vilka tog beslutet? William men vet redan han kommer neka denna utan att läsa så om de går så lämna den till exritez

Varför tror du själv att beslutet togs? vill bara börja med detta, Igår så jagade vi en Vit bil, bmw modell. Bilen gick sönder, och vi märkte snabbt att det var en zakura bil. eftersom det var så sent på kvällen, så ville vi inte skicka ut i chatten. och sen gick de en stund så glömde vi det, sen så kom ja på det nu när ja tänkte gå in o rollspela. Att zakura hade cloggat, så jag skickar då ut vem det var som clogga. och eftersom ZAKURA e ett stjärnspelar gäng skrev jag att jag aldrig hade förväntat mig att någon av dom skulle clogga, Sen när idapida skrev till mig i pm så trodde jag att vacwille skulle släppa situtationen men när han inte gjorde det, så blev ja irriterad o skicka en bild på en annan person och då trodde ja han skulle sluta men det gjorde han inte. Så den bilden kanske inte var den fullt seriösaste men eftersom ja höll påå lösa de med IDAPIDA så trodde ja inte konversationen skulle fortsätta.

Hur är beslutet felaktigt? Beslutet är extremt felaktigt för william skrev förra gången sista chansen, men jag ser inte någon sista chans där eftersom ja inte gjorde något fel. jag gjorde dessutom narr, vilken han skrev själv. Detta e tydligen LALL enligt william, 2 helt olika grejer, och att ge mig indraget för det är fortf sjuk eftersom vacwille bara fick en timeout. Samt hade de kunnat räcka med en varning

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: nej william har

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

William presenterade 2 bilder, varav jag ser ett fel med en av bilderna. Det hände faktiskt en clogg igår och tror han ja åkte med fick klipp på det, vi var trötta o glömde skicka ut igår. Bilden på en man, var från Pinterest och det är inte direkt något lall med det. enligt mig, sen så var det ju inte helt lall mitt meddelande då jag höll på o lösa de med idapida i pm.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka