Nekad Isak. | Beslut Överklagan [Hapyxz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Isak.

Icke Medlem
Meddelanden
656
Reaction score
31
Ditt discord namn: Isakk._

Ditt Hex-ID: 11000014b3802cd

Vad för typ av beslut gäller det? Indragen krim, redlist 2 mån, prisökning 1 extra månad på 800kr.

Vem/vilka tog beslutet? Gregg o Hapyxz, ( hapyxz ej staff längre )

Varför tror du själv att beslutet togs? Eftersom att jag begick fearrp. För mig så var allting adredalin kick och jag hann aldrig se att det faktiskt var fearrp men efteråt så såg det ut som det var fearrp.

Hur är beslutet felaktigt? Jag klagar inte på erat beslut. Inte det jag gör, jag gjorde fel o ska såklart ha konsekvenser. Men från min vinkel ser man inte dom 2 andra som riktar till vänster om mig, jag trodde dom hade sprungit Vidare med min boss dom kidnappade. Asså att det var 2 kvar där, 1 som låg ner o en som levde o riktade på min boss. När jag ställer mig upp vänder mig om så riktar han för mig, men det var försent för hade redan börjat skjuta och jag ber så hemskt mycket om ursäkt för det. Och jag lovar om jag får en till chans att bara bevisa att det inte kommer ske igen kan det uppskattats jätte mycket. Jag säger inte att ni ska ta bort alla åtgärder men iaf kolla över det, kanske sänka 1 månad redlist o sänka prisökningen eller behålla redlisten o ta bort prisökningen för jag hade fattat dessa åtgärder om det hade varit så om dom riktade hela tiden på mig men från mitt håll så riktade han i sista sekunden när ja vände mig om o sköt och det gör fortf inte rätten men ja hade uppskattats om åtgärderna sänktes lite eftersom i slutet av dagen är detta ett spel fortf

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Hapyxz o gregg har det

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka