Accepterad Isak Berg | Medlem ansökning [Huliganen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Isak Berg

Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Tim Malmros

Vad är ditt discord namn? Say0674

Vad är ditt födelsedatum? 24 Juni 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Isak Berg, i tidig ålder så blev Isak Berg dåligt behandlad av mamman och kompisar. Isak Berg hade minst sagt en sämre uppväxt än vissa andra.
Isaks pappa jobbade mycket med bilar och körde professionellt racing. Isaks mamma jobbade med sjukvården så hon jobbade mycket natt och pappan åkte mycket och tävlade. Isak var tvungen att göra sin egen mat och handlar mycket själv.
I tidig ålder blev Isak både mogen och självständig men kom ofta i trubbel.
Efter några år i skola så märkte Isak sitt intresse för bilar/ racing, han tog sin pappas fotspår.
Isak och pappan åkte mycket och tränade mycket gokart vilket Isak snabbt blev väldigt duktig på.
Efter mycket om och män både pengar mässigt och tävlingar så blev Isak tillräckligt duktig att köra formel 4.
När Isak började sitt första race i Formel 4 så kom inte sin pappa eller mamma och kollade på vilket gjorde att Isak kom på andra tankar. Han körde inte så bra som han behövde och krockade in i en annan förare.
Bilen gick sönder och kostade en massa så Isak var nu tvungen att hitta en lösning att få in pengarna själv.
Isak såg en post i en stad som hette Unive där de sökte en professionel gokart instruktör där man kunde tjäna en massa pengar så Isak ska nu resa till Unive och hoppas på det bästa.
Isak måste nu göra vad som helst för att få pengarna tillbaka

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra till seriös RP samt hjälpa andra med RP om det finns hinder. Jag kommer även bidra till social RP och Rolig RP för alla Parter

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska spela ett scenario även om man förlorar det. Det ska vara kul för båda parter. Exempel en person riktar pistol mot mig, då måste jag göra det han säger och vara rädd och inte spring iväg och slå han.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja. VDM (Vehicle Death Match) När man använder fordon för att döda. RDM (Random Death Match) när man dödar någon utan anledning. Cop bait, Fear RP, Suntförnuft, Racism, NLR,

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har spelat RP en del innan.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka