Accepterad Isak Berg | Ban överklagan [Micke]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Isak Mount

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/aawwaa23/

Ditt Hex-ID: STEAM_0:0:120509871

Vad är din discord tagg? Say#0674

Vem var det som bannade dig? Swedie

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Suntförnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag gjorde något som man inte skulle göra i verkligheten.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. ok. jag hade precis köpt en ny saab och körde runder med den för att testa den eftersom den var ny. Jag får höra att det är någon som säljer bilar på piren och jag åker ditt och ser att min kompis är där död. Jag ser att det är många poliser där och ambulans på väg så jag väljer att ställa mig en bit bort. När det har gått ungefär 10 min så kör jag till sjukhuset för att se hur min kompis mår och ser att han har kommit ut ur sjukhuset och jag plockar upp han och åker till en affär för att köpa mat och en ny telefon till honom. Sen föreslår jag att vi ska köra ner till piren igen och plocka upp hans bil (han vet ju så klart inte att hans bil är kvar där för han dog nyss) men jag vet det ju. Så jag skjutsar ner han där och vi snackar i bilen om vad som kan ha hänt. När vi har kommit ner till piren så släpper jag av honom och han hoppar in i bilen men han har inga nycklar. En annan kille skjutsar han till ett ställe där man kan ta ut nya nycklar. Jag som en vän vill följa efter och se så allt går bra för han hade ju nyss "dött" och kommit till liv igen. Jag kör efter golfen där min kompis sitter i och den andra killen kör. När jag kör efter bilen så glitchar den lite den hoppar fram och tillbaka. När vi hade kommit en bit så blir marken osyndlig för mig (tror det har med mina grafiker och göra) jag tar det lugnt förbi den osyndliga gatan och gasar på efter men då hade den andra killen bromsat för någon men för mig körde/hoppade fram han vidare och jag kör efter men så teleportrar hans bil framför mig och vi krokar jag säger att jag inte såg honom och säger förlåt. Eftersom det var helt plötsligt det hände glömde jag tyvärr bort att rpa och sa att jag skulle swisha han för skadorna och fråga hur han mådde (nästan exakt samma sak hände en gång till på vägen ditt). När vi kommit fram till nyckel stället parkerar jag bakom killen och tar hans nummer och swishar han för skadorna och för sjukhuset om han hade fått några skador, eftersom jag inte visste vad jag skulle göra i den situationen, jag kunde ju inte bryta min karaktär och säga" oj sorry, för mig teleporterade du dig framför mig för min dator laggade". efter det tog han min swish och vi körde till piren igen. när vi kom fram rök hans bil och jag rpa att kolla på skadorna på hans bil, då föreslog jag att vi skulle ringa mekonomen och få den fixad eftersom jag hade swishat han pengar för det. Efter det hoppa jag in i min bil och satt där och skämdes :(

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej jag tycker inte det om det var för den anledningen ovanför så tycker jag det är en ok ban för jag gjorde ju fel. Men såklart finns det saker jag kunde gjort annorlunda som jag inte tänkte på då.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det var en timeout på 60 min för jag frågade om en kille i blood (ett gäng) om han ville sälja mig en glock.
Att man inte ska fråga sånna saker rakt ut utan hålla det till sinna nära vänner eller skaffa ett medborgarskap.
Man ska tänka på vad man säger :)

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte kört så nära, nu när jag vet att det finns sånna glitcher så ska jag var väldigt försiktig i framtiden

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att även vad som händer ska man rpa det och inte göra dumma saker man inte skulle gjort i verkligheten. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt och jag har läst reglerna noggrant nu och vet anledningen till varför jag blev bannad, skulle gjort det innan men skummade igenom dom. Ska skärpa till mig nu och försöka mitt bästa med att bete mig

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka