Ej Antagen Isak. | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Isak.

Icke Medlem
Meddelanden
656
Reaction score
31
Vad är ditt namn i verkligheten? Isak

Ditt discordnamn: Isakk._

Ange ditt födelsedatum 20 November 2009

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff eftersom jag har tiden, egenskaperna för området och suget för att bli staff. Jag har just då aldrig varit helper på unive innan, men har varit medlemskaps Ansvarig på servern där jag tog många ansökningar intervjuer bla annat. Jag vill därav testa på något nytt som då är helper.
Jag är trevlig, gillar att prata med personer, därav anser jag mig som pratglad, jag är aktiv och när jag vill något så vill ja något. Kommer sätta ner mycket tid till att hjälpa spelare framåt. Kommer vara där för spelare, aktiv i reports, helps, m.m Jag kommer verkligen vara en aktiv staff.
Jag vill vara med o förändra rpn med dom andra i staff teamet, jag vet också mycket var folk brister för att jag har själv inte bästa historiken på servern med många bans men jag vill förändra som person och bli bättre helt enkelt och kommer kunna föregå med gott exempel och sen kunna banna alla dessa lallare som förstår spelupplevelsen på unive roleplay.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Just nu, ser jag mycket som fallerar med lall, mycket lall på öppna ställen som sjukhus, piren,torget, marja lisa, bla annat. Jag kommer då vara aktiv vid dessa ställen och då kunna förhindra lall, genom att aktivt specca dessa ställen. Jag tycker då att lall är ett stort problem som inte fungerar på servern

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag skulle säga att det är viktigt att man pratar med varandra i staff teamet och att man är öppen med vad man tycker gällande ett scenario. Kanske ens åsikt spelar roll, typ en person har lallat i ett scenariot. Ena staffen tycker det men sen kanske jag visar min åsikt så det är viktigt att man pratar och jobbar som en grupp.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Jag skulle säga att man är aktiv, visar bara för spelaren att man är där för att hjälpa till och att spelaren kan vända sig till staffen generellt och att man är aktiv, trevlig när man drar in folk och visar sig pratglad och villig att hjälpa, förbättra saker mm

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Mitt privataliv kommer alltid först och det hoppas jag även ni kan respektera. Men när det finns öppnaluckor, på kvällar när jag inte har plugg,gym eller är med vänner så kommer jag prioritera staff. Sen kommer jag kunna sticka hem på raster aka håltimmar och specca kommer balansera upp det o det kmr vara så att jag kmr vara aktiv.

Hur länge har du spelat på Unive? 3 ÅR sen 2022 men blivit kickad från dcn några gånger men 2022, Så förklarar en dels ban också många bans var när jag var 12,13 och då kanske man inte har mognaste hjärnan direkt.

Har du tidigare erfarenheter som staff? var, mod donansvarig och krimansvarig på en stor server förr 2022,2023 som gick vid namn" ortenwave " jag var aktiv där och hade bra inflytande så kommer ju kunna alla commands och allt sånt sen har jag efaranheter från MA Tiderna

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Donation, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? kan jobba lite som allt, jag har inte direkt något emot det

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka