Nekad isak#4943 | Medlem ansökning (binkann)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

isak#4943

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Isak

Vad är ditt discord namn? Isak4943

Vad är ditt födelsedatum? 7 Juli 2005

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Melle hökfors 18år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, hjälper folk, säger hej till alla

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär:
bakrund = Melle Hökfors växte upp i en liten, fattig lägenhet i centrala stan tillsammans med sin pappa, som jobbade som sjukvårdare. Melle såg alltid upp till sin pappa och drömde tidigt om att själv få rädda liv. Ekonomin var tuff, och vissa dagar fanns det knappt mat på bordet, men Melle lärde sig att uppskatta det lilla och kämpa för det han ville ha
Framtidsplaner = Melle vill fortsätta utvecklas inom vården och drömmer om att en dag utbilda sig till ambulanssjuksköterska. Han brinner för att hjälpa människor och ser det som sin livsuppgift att rädda liv och ge trygghet åt de som behöver det.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Melle tar sitt jobb på allvar och hanterar skador, olyckor och nödsituationer på ett professionellt och realistiskt sätt, vilket höjer kvaliteten på sjukvårds-RP.Melle är en karaktär med bakgrund och personlighet, vilket gör honom intressant att interagera med och ger möjligheter till långsiktig karaktärsutveckling.Jag jobbade i en annan världs som sjukvårdare så jag kan hjälpa till i vården. Jag har jobbat i minst 1 år i andra servern och var biträdande chef där. Så jag kan bidra till att hjälpa folk och rädda stan.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att du som spelare aktivt bidrar till en berättelse där den andra parten också får en meningsfull och positiv rollspelsupplevelse, även om det betyder att din egen karaktär "förlorar" i just det scenariot. Det handlar om att prioritera samarbetet och berättelsen över att alltid vinna själv.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag är ny på denna server så har inte gjort något fel än. men på en annan server blev jag bannad för VDM för jag körde på fel sida av vägen, och nu har jag lärt mig att de är fel och har slutat med de.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Jag har redan lämnat den.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag vet alla knappar typ så behöver inte hjälp med det, jag är en shysst kille som alltid säger hej till folk oavsett humör. Jag kan allt om sjukvården typ skulle jag säga

Senast ändrad:
utveckla frågan Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär du har 24 timmar på dig!

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad
Anledning:
Du kan inte reglerna "Läs igenom de igen".
Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Tillbaka