Nekad Isak.15 | Whitelist ansökning [Patrik_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Isak.15

Icke Medlem
Meddelanden
46
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198293042328/

Vad är ditt namn i verkligheten? Isak Turovaara

Vad är ditt discord namn? isak15 #7089

Vad är ditt födelsedatum? 3 Februari 2006

Berätta om din karaktär. Han heter Stefan Löven han är 26år gammal han föddes den 5 juli 1995. Han bor med sin familj i en by i Sverige som heter Överkalix. Snabbt därefter började hans föräldrar gå på mycket fester och då så blev det lite för mycket alkohol varje gång. En dag så dog hans föredrar i en bilolycka när dem krockade med en annan bil i motsatt riktning för att dem hade kommit över på fel sida om vägen för att de var berusade och kunde inte hantera bilen. Nu var Stefan ensam, istället för att bli kriminell som alla hans andra vänner så valde han att bli idrottslärare i en skola. En dag så ville Stefan flytta till en annan stad, han var less på att bo i en liten by så han bokade en flygbiljett till Multistaden. Stefan hade aldrig varit i någon stor stad förutom i lilla Överkalix som han bor i men nu var det dags att börja om på ett nytt liv i en storstan så han bosatte sig i Multistaden. Här jobbar han som postutdelare på PostNord AB.
Hans enda vänner är Karl och Frank och de har alla samma drömmar, att börja jobba på Mekonomen eller som polis. Stefan vill inte bli kriminell och tjäna svarta pengar så Stefan siktar mot att jobba som bilmekaniker eller polis. Stefan gillar att köra sin BMW och trimma den. Stefan gillar även att köra omkring med sina vänner Karl och Frank med sin BMW.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag har alltid älskat rp enda sen jag testade de vill gärna att det ska vara som ett jobb om dagarna när man kommer hem från skolan. Jag tar det på högsta allvar och försöker framföra det så gott som det går och jag kommer rp på ett så realistiskt sätt som det går. Jag vill visa nya spelar hur det går till genom att prata med dem och på så sätt välkomna nya personer och försöka förstärka deras drivkraft att fortsätta spela på serven så att staden kan bli så bra som möjligt med hög rp nivå och realism som det går. Alla på Multistaden ska kunna vara precis som dom vill och skapa sin egna karaktärer på vilket sätt som helst utan att någon ska vara elak mott dem. Därför visar jag lika mycket respekt för alla och tänker mig för innan jag säger något till nån annan om mina egna åsikter om andra. Men jag kan ta mycket ställning och är inte blyg att säga något men jag tänker mig alltid för innan jag säger något.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli Whitelistad för då kan jag söka till andra jobb som är Whitelistade och hjälpa personer genom t.ex. lag andras bilar eller fånga kriminella. Jag har märkt att oftast så är inte Mekonomen online eller så är det bara en inne så vill vara en extra hand i arbetet och då får jag göra det jag gillar och det är att laga bilar och prata med folk.

Hur hittade du Multistaden? Jag och mina kompisar letade efter en bra server med roligt folk och seriös rp i flera timmar sen hittade vi Multistaden och vi spelade i några timmar och vi fasande direkt för att folket var trevliga och det var seriös rp på serven.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill kunna hjälpa så många personer som jag kan och träffa trevligt folk och få andra spelare att gilla serven lika mycket som jag och många andra spelare på serven och sen så kan alla tillsammans öka rp och realismen på serven. Jag gillar att spela på serven för jag brinner verkligen för rp och vill verkligen öka rp på serven.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej men jag har gjort det men när jag hittade Multistaden så slutade jag spela på den andra serven och började spela på Multistaden.

Om du inte tagit din intervju innan 17:20 imorgon så kommer din ansökan automatiskt bli nekad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka