Accepterad Isak.15 | Ban överklagan [edvin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Isak.15

Icke Medlem
Meddelanden
46
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198293042328/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: patrik stjärna

Vad är din discord tagg? #7089

Vem var det som bannade dig? ~Frida

Hur lång tid var din ban? 9 dagar 23 timmar 60 minuter

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? RDM

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag dödade en person med det var bara för att han dödade min kompis.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis skulle laga bilen vi åker till Mekonomen och där är det en kille med kniv som dödade min kompis så jag dödade han med kniven för han hade dödat fler människor också och sen blev jag bannad för att jag hjälpte dem.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var inte en felaktig men jag tycker det för jag hjälpte bara till så han inte dödar fler oskyldiga människor.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Nej har inte vart bannad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nej för jag skyddade bara mig själv och alla andra där så att inte alla dör.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att jag inte ska döda någon person igen det var fel med det var självförsvar.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka