Isak östling
Icke Medlem
- Meddelanden
- 5
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Olle Hansson
Vad är ditt discord namn? 346567olle
Vad är ditt födelsedatum? 23 Juli 2010
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Isak östling 09
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Min karaktär är inte kriminell och han vill uppgrdera sitt jobb till t.ex mekonomen. Han har ingen kriminell bakrund och han är bra på att lyssna på människor
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bakrunden är inget speciellt förutom att han har varit ganska fattig och letar efter jobb. Mina framtidsplaner för min karaktär är att jobba med mekonomen eller något annat. Jag vill bli en mycket bättre rp spelare.
Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med att ha ett bra och positiv personlighet och bilda ett bra RP. Jag kan skaffa nya vänner och få dom att kanske spela lite mer.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det betyder att båda lagen ska ha roligt och man inte ska spela för bara makt och pengar. Som t.ex att två gäng har krig och ett lag vill vinna. man ska göra det på ett roligt sätt och inte bara för pengar eller makt.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag vet inte om det räknas men jag råkade köra på en person igår men det var ju en olyckshändelse. men isf nej!
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? Man får inte köra på någon utan anledning bara för att man tycker att det är kul. Ingen rasism eller nazism i servern, Det är strängt förbjudet. Man får inte ta med sig information från IRL för då blir det ingen bra rp. Om man har dött så får man inte komma ihåg något från det senario som var innan man dog. Man får inte Slå eller skjuta någon bara för att man känner för det.
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en väldigt snäll person och gillar att ha roligt. Jag vill börja ta rp lite mer seriöst och därför vill jag bli medborgare. Jag gillar att reda ut saker genom att prata i lung ton.
Vad är ditt discord namn? 346567olle
Vad är ditt födelsedatum? 23 Juli 2010
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Isak östling 09
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Min karaktär är inte kriminell och han vill uppgrdera sitt jobb till t.ex mekonomen. Han har ingen kriminell bakrund och han är bra på att lyssna på människor
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bakrunden är inget speciellt förutom att han har varit ganska fattig och letar efter jobb. Mina framtidsplaner för min karaktär är att jobba med mekonomen eller något annat. Jag vill bli en mycket bättre rp spelare.
Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med att ha ett bra och positiv personlighet och bilda ett bra RP. Jag kan skaffa nya vänner och få dom att kanske spela lite mer.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det betyder att båda lagen ska ha roligt och man inte ska spela för bara makt och pengar. Som t.ex att två gäng har krig och ett lag vill vinna. man ska göra det på ett roligt sätt och inte bara för pengar eller makt.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag vet inte om det räknas men jag råkade köra på en person igår men det var ju en olyckshändelse. men isf nej!
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? Man får inte köra på någon utan anledning bara för att man tycker att det är kul. Ingen rasism eller nazism i servern, Det är strängt förbjudet. Man får inte ta med sig information från IRL för då blir det ingen bra rp. Om man har dött så får man inte komma ihåg något från det senario som var innan man dog. Man får inte Slå eller skjuta någon bara för att man känner för det.
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en väldigt snäll person och gillar att ha roligt. Jag vill börja ta rp lite mer seriöst och därför vill jag bli medborgare. Jag gillar att reda ut saker genom att prata i lung ton.
Senast ändrad: