Nekad Isactd | Medlem ansökning [Noobis94]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Isactd

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198967932122/

Vad är ditt namn i verkligheten? isac

Vad är ditt discord namn? IsacTD09#4189

Vad är ditt födelsedatum? 10 Augusti 2000

Berätta om din karaktär. hej jag heter Isac larsson och jag är 22 år gammal och har nyss ungefär gått ut gymnasiet och jag växte upp i ett hus ute på landet i en liten by och varje gång det var nåtning till exemple ett butiks rån så försökte jag alltid att reda ut vem som gjort det och jag har alltid varit snäll jag hade en brosa och ja vi lekte altid polis och tjuv och eftersom jag gillade att var a en polis så blev det oftast jag som var polis och jag samarbetar jätte bra och kan hantera stresande saker och även vara lugn samtidit. och för inte så länge sen så fick jag mitt b - körkort

Varför ska just du bli Medlem på Unive? om jag blir medlem på unive då tänker jag försöka att pluga mig in på polis koren och försöka hjälpa till där tänker även försöka steppa upp mit rp litte mer om jag blir medlem och jag tänker anars om jag inte klara mig in på polis tänker jag nog gå för att rädda folk som är skaddade och de jobbet heter sjukvård eller så kan man säga att jag är en ambulans men om det crashar där och inte går bra tänker jag nog gå för att bli taxi så jag kan hjälpa folk som kanske har varit med i en crash och så har bilen gått sönder för då kan jag hämta upp dem och sen köra vidare till nästa kund för att hjälpa samhället så mycket jag bara kan.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan hjälpa samhället tillexemple att vara en polis och ta in folk som langar knark eller som kör aldeles för fort

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att man inte barra bryr sig om säg själv att man även tänker på andra

Hur hittade du Unive? mina kompisar sa att det fanns en jätte bra surver och då kolla jag på youtube och sen så tyckte jag det såg kul ut och nu spelar

Nekad. utveckla du kan gö en ny ansökan om 24h. lycka till

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka