Nekad Isactd | Medlem ansökning {DiffenKingen}

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Isactd

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198967932122/

Vad är ditt namn i verkligheten? isac

Vad är ditt discord namn? IsacTD09#4189

Vad är ditt födelsedatum? 10 Augusti 2009

Berätta om din karaktär. jag heter Isac Larsson jag är 22 år och gick ungefär aldeles ut gymnasiet och plugga in på polis skolan och jag har en svart hat på mig en svart mask och svarta kläder och ett par svarta solglassögon jag växte upp på landet och när det var butiksrån så försökte jag alltid att undersöka vem som gjort det och se vad rånaren tog jag levde med en brosa och pappa min mamma dog när jag var 4 av bröst canser jag och min brosa var jätte ledsna och pappa var full hela tiden sen så försökte han med att muntraupp oss med att till exemple gå ut och fiska eller över leva is skogen jag och min brosa lekte alltid tjuv och polis jag var ju altid polis för jag gillade att hitta ledtrådar och att fånga tjuven för att skyda samhället

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag tycker att jag ska bli medlem på unive för att jag kan jobba som polis och ta in tjuvar som langar kanark eller kör för fort jag kan även bli ambulans för att hjälpa folk som är skadad till exemple om det blir en bil crash så åker jag så snabbt dit för att kuna rädda liv men om jag inte kommer in i sjukvård så blir det nog att jag jobbar som taxi för om det blir en crash och passagerarna klarar sig men bilen gick sönder då åker jag dit och plockar upp dem och kör dem till stan eller vart dem vill

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan hjälpa samhället tillexemple att vara en polis och ta in folk som langar knark eller som kör aldeles för fort och förbättra rp och jag kan även vara ambulans och hjälpa folk som behöver hjälp och som är skaddade och jag kan även vara taxi chaför och hämta upp folk om dem är jätte långt bort från stan om dem vill dit

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas med att man inte ska bara tänka på sig själv och vara ego utan tänka på att liksom hjälpa dem också som är med i scenariot.

Hur hittade du Unive? mina kompisar sa att det fanns en jätte bra surver och då kolla jag på youtube och tyckte den såg bra ut och sen teststade jag och nu kör jag varje dag

Vidare till muntlig intervju du har 48 timmar på dig annars blir den automatiskt nekad, Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka