Nekad Isactd | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Isactd

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198967932122/

Ditt Hex-ID: steam:11000013c0fc4da

Vad är din discord tagg? IsacTD09#4189

Vem var det som bannade dig? Simmerkung

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: perm avstängd från unive.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tro det valde att banna mig för att det var min kompis som swishade och han vill ha att jag skulle skicka den men jag har inte Swish så jag kunde inte vissa den jag sedan så behövde åka till sunderbyn skjukhus för diabetesen och jag skulle buta ut ny insulin saker så jag han inte skicka en ny och min mamma var jätte sur och och skrek att jag skulle komma för vi hade brottom

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag betalade min kompis för att jag har inte swish och då sa de att jag var tvungen att skicka bilden då sa jag att jag inte har swish och att min kompis betalade för mig och sedan roppade min morsa på mig för jag behövde åka till sunderbyn skjukhuset för skaffa ny insulin saker

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja efter som att min kompis betalade för mig och jag har inte swishen så jag kunde inte skicka ngn bild till dem

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja det var en felaktig ban vi åkte och krokade in i en polis och då blev vi bannade för att vi inte rp men jag rp och en till mins inte vem och då vissa jag klippet om att jag rpa och blev on bannad

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag vet inte hur jag skulle kunna skicka swish bilden när jag inte har swish

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att jag måste swisha och vissa att jag skickar den

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår till100%

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka