Nekad Isactd | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Isactd

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198967932122/

Ditt Hex-ID: steam:11000013c0fc4da

Vad är din discord tagg? IsacTD09#4189

Vem var det som bannade dig? Simmerkung

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: perm avstängd från unive.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tro det valde att banna mig för att bilden jag skickade var lite sudig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och mitt gäng skulle starta upp pistons och då skulle vi hoppa dc och snacka med don och tog lite tid inan alla hoppa dit sen så var det flera som skicka in bilder men de behövde skicka om för att se bätre och en av dem var jag och då skulle jag skicka om den bilden så då satt jag och snacka med simme kung och han sa att jag skulle skicka om den och då sa jag självklart ska jag göra det och då skulle jag ta en nu bild från mobilen och skicka in till min dator men då blev det strul med den och det tog ett tag för den att komma till datorn sedan så när det hade kommit börja det lagga och mitt discord började load om och om och kom inte in då försökte jag på safari men vaeje gång jag skrev nåt på safari så stog det bara och loada sedan testa jag att starta om min dator och sen när jag kom in så var jag inte kvar i dc och då tänkte jag att nånthing var konstigt så då fråga jag min kompis om han kunde skicka men då var han inaktiv så då gick jag in på unive och då stog det att jag var bannad och sedan skicka min kompis inbjudan till dc men kunde inte gå med

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja som jag skrev ovanför tycker jag att det var lite konstigt och att den är fel aktig bann

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag blev bannad för att vi köred rakt in i en polis bil när vi försökte ta över meth men det var felaktig för stafsen var för långt bort så det hörde inte när vi rpa på sakdorna och de såg inte att vi skrev att vi hade ont och var yra och blöde litte lätt

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag vet inte förmodligen förberet att ta fram min mobil och ladda ner discord och gå in dit men tänkte inte att det skulle hända just då det brukar hända lite då och då eftersom min brosa har en wifi kappel som går in i hans rum och inte jag så då kan det hända så lite då och då

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag lärde mig mycket att de som var med i gänget skickade en fake swish man såg att det la in i word och editade att det inte går för man ser överallt att det är fel

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår till100%

FELAKTIG? du har ju försökt lura don ansvarig med en gammal förfalskad bild.
Att du inte skäms, du ska inte släppas in du ska polisanmälas.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka