Nekad Isactd | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Isactd

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? isac

Vad heter du på discord? IsacTD09#4189

Ange ditt födelsedatum 10 Augusti 2009

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det var på grund av att jag vill hjälpa unive att växa genom att ta in nya medlemmar in på servern. Eftersom att jag har tiden och varit medlem för att göra detta så ansöker jag till medlemskaps ansvarig

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag tycker att ni ska välja mig som MA på grund av att jag har mycket erfarenhet sen tidigare samt att jag har drivet, tiden samt engagemanget för att göra detta. Jag har sedan innan varit Mod på en annan servern och jag vet mycket väll hur MA arbetet fungerar. Jag vet redan nästan allt om MA arbete om det då är likadant som det var för några månader sedan och om det finns något nytt som man måste lära sig så är jag väldigt lättlärd och engagerad så det blir enkelt. Jag är en väldigt simpel person och jag kommer alltid att kolla igenom varenda detalj på en medlems ansökan. Jag tycker att ansökningar inte behöver vara så långa, utan det räcker med att man förklarar i korta meningar men då ska man se till ha med bra information. Ett exempel är denna ansökan som jag skriver just nu. Den må inte vara lång men personligen tycker jag att jag förklarar väl.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker att man ska bemöta människor med respekt och hänsyn. Man ska inte vara så aggressiv utan man ska låta dom ta det lungt så att de inte känner sig stressade. Tillexempel om man tar en intervju så ska man inte stressa de utan man ska låta dom ta sin tid så att dom kan svara på frågorna utvecklat och bra. Om en person inte bemöter en med respekt så kan man neka dom då det bryter mot regel § 4.3 för Discord Servern vilket säger följande: "Att visa minsta form av respektlöshet till staff leder till omedelbara åtgärder."

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag vill göra så att folk inte tycker att medlems rollen bara är något litet, man ska vara hedrad att vara medlem och inte bara ha det och anse det bara vara en roll. När man blir medlem så får man ta del av ett större community och hjälpa till att utveckla det communityt framåt. Vissa som har medlems rollen tycker att det inte är något speciellt men det tycker inte jag och det är det jag vill ändra på.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? jag anser att kraven ska vara att man är en trogen och lojal medlem som kommer att försöka hjälpa att ta communityt framåt och utveckla gemenskapen på servern. Man ska inte backstabba och begå regelbrott utan man ska istället rollspela enligt reglerna på servern.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Helt enkelt att ta medlemskaps intervjuer, granska medlemskaps ansökningar samt att försöka underlätta arbetet för staffs genom att banna lallare, dock ska man inte fokusera på staff arbete utan det tar helpers+ hand om. Man kan ju bara banna folk i en dag som MA så det är typ som servervakt med lite mer perms:D

Hur ser din aktivitetet ut? jag kommer kunna vara jätte aktiv några timmar varje dag så jag kommer vara riktigt aktiv på mitt arbbete

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej:)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka