Accepterad isacoos | Medlem ansökning [L1nky]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

isacoos

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/home

Vad är ditt namn i verkligheten? Isac mannestral

Vad är ditt discord namn? isse#5761

Vad är ditt födelsedatum? 2 Januari 2000

Berätta om din karaktär. Isacoss Esbar (20) är en man från Colombia (Bogota) som har haft en svår uppväxt med lite pengar och har haft mycket kriminalitet runt omkring sig, men efter ett tag bestämde sig Isacoss för att säga hejdå tills sin familj, sina vänner och fotbollen och bestämde sig att för att börja om sitt liv och börja om på den goda sidan i Sverige och nu drömmer om att bli polis och stoppa folk från att göra det misstag han gjorde under sin barndom.

Under sin tid i Sydamerika älskade Isacoss att spela fotboll och var medlem i en knarkliga men kände att hela tiden att han var på fel ställe men gjorde det bara för familjen skulle få mat på bordet.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att verkligen kunna bli en del av det härliga communityt och drömmer om att en dag bli polis och göra servern så bra som möjligt och så att alla ska kunna trivas på den underbara servern!

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För att det är den absolut den bästa rollplay servern jag har kört på och att jag älskar folket på den.

Hur hittade du Unive? Mina kompisar spelar på den.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att göra rollspelet verkligt på servern för att då blir det roligare och ha kul med alla nya vänner man kommer kunna att få.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att göra servern så bra som det går helt enkelt.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, spelar nästan bara på Unive för tillfället.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka