Nekad Isackillen | Medlem ansökning [Lucas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Isackillen

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198800193538

Vad är ditt namn i verkligheten? Isac Larsson

Vad är ditt discord namn? Isackillen#0366

Vad är ditt födelsedatum? 3 Maj 2008

Berätta om din karaktär. Andreas Berg är en 31-årig man som gillar att åka på motorcykel och gillar bilar. Han vill gärna hitta vänner som också kör motorcykel och gärna gå med i ett gäng. Han kommer från en rik familj men blev utslängd för han krockade sin fösta bil som 17 åring. Han vill bevisa för sin familj att han klarar av att ta hand om sig själv och att bli bättre än vad de någonsin har varit. Han vill även helst bli kallad Berg eller Berget av sina kompisar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag gillar att rpa och har rpat mycket förut, gör det seriöst och vill gärna spela med min kompis och kusin.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har äntligen hittat en svensk server som är bra gjort med en bra community.

Hur hittade du Unive? Jag satt och letade efter bra rp servrar som var svenska så hittade jag den.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Spela mycket och ha roligt, få fina bilar och motorcyklar.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill ha roligt med min kusin och även rpa bra på en seriös server.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, men har spelat förut på Sjöstaden RP lite och Lite på King Tiger Roleplay.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka