Nekad Isackillen | Medlem ansökning [Gnurken]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Isackillen

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Isac Larsson

Vad är ditt discord namn? Isackillen#0366

Vad är ditt födelsedatum? 3 Maj 2008

Berätta om din karaktär. Erik Nyström är en kille på 22 år, har ett stort intresse av att köra bila. Han är ute mycket med sin kusin och annat folk som han känner. Gillar Volvo väldigt mycket och har inget emot några andra bilmärken, uppskattar jobbet polisen gör och andra räddningstjänster. Han kommer från en gård där han bodde i 15 år sedan så flytta in till staden för han blev slagen av sina föräldrar och mådde inte bra där hemma. Han är för det mesta glad men när han blir arg då blir han riktigt arg, blir inte så lätt frustrerad och har det lite jobbigt med pengar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har mycket erfaranhet och kan systemet bra, har spelat på Unive i snart 2 år nu men jag tog en paus för att jag hade annat att tänka på. Men jag tar det lugnt i rp och respekterar rpn. Har mål mot att jag ska skaffa krim och joina min kusin i hans mc gäng och jobba på min rp ännu mer i det kriminella.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas helt enkelt att man ska inte spela för att bara du själv i scenariot ska ha roligt och tjäna på upplevelsen utan att alla med i scenariot ska ha roligt och känna att de vill spela imorgon också.

Hur hittade du Unive? Helt ärligt, jag och min kusin satt och letade vad fiveM var och vi hittade unive, typ 4 gången jag skaffar medlemskap till denna karaktären.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka