Accepterad ISACJO | Medlem ansökning [Kevin Cow]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ISACJO

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Isac

Vad är ditt discord namn? Isac1515

Vad är ditt födelsedatum? 13 Januari 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Förnamn: Isac Efternamn: Johansson Ålder: 25 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Bestämd, snäll, tyst

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Isac är 25 år gammal och hans brorsa blev skjuten när han var liten. Det gjorde att han ville bli polis för att stoppa brott. Hans mål är att hjälpa andra, men han vill också måla och drömmer om att bli konstnär, fast han vet att det inte kommer hända.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en karaktär som verkligen vill göra rätt och hjälpa folk. Isac är också lite speciell eftersom han vill vara polis men har drömmar om att måla också. Det kan bli intressant i RP.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte bara tänker på sin egen karaktär utan också ger den andra spelaren en chans att vinna eller lyckas. Man gör det roligare för alla

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, jag blev bannad för RDM när servern var ny, Och jag har blivit bannad för server diss tidigare

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? 1. Man får inte använda OOC Out Of Character information i IC In Character. 2. Man ska inte göra något som förstör för andra spelare, som att metagama eller powergame.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag gillar att skapa intressanta karaktärer och tycker det är kul att spela med andra för att göra scenarion bra och spännande.

Isac Johansson växte upp i Luleå och har alltid haft en stark känsla för rättvisa. När han var liten blev hans bror skjuten av kriminella, vilket gav Isac ett stort trauma och gjorde att han ville bli polis. Han ville kunna hjälpa andra och stoppa brott så ingen annan ska behöva gå igenom det han gjorde. Trots att han vill bli polis, drömmer han även om att bli konstnär, även om han vet att det kanske inte kommer hända. Hans mål är att balansera sina drömmar och sitt yrke genom att hitta en väg där han kan hjälpa andra samtidigt som han försöker skapa konst på sin fritid.

Framtidsplanerna för Isac är att klara av sin polisutbildning och förhoppningsvis få jobb som polis. Han hoppas kunna använda sina erfarenheter för att göra skillnad i samhället. Även om hans konstnärliga drömmar kanske inte blir verklighet, vill han ändå fortsätta måla och kanske hitta sätt att kombinera sin konst och sitt jobb.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka